Retail

Inspelen op digitalisering, veranderend klantgedrag en versterkte concurrentie is een must.

Winkels en groothandels zetten de nieuwste technologie in om bezoekers naar de winkel te krijgen. Zo is het belangrijk om met de technologie in elke winkel een uniforme uitstraling te hebben.

Retailers maken steeds meer gebruik van persoonlijke data. Zo kunnen ze via een database suggesties doen voor producten die waarschijnlijk in de smaak vallen bij de klant. Een kanttekening bij deze trend is dat het vaak wel gaat om privacygevoelige gegevens.

 

Cijfers

  • 86.000 winkels
  • 40.000 webshops

Wat gebeurt er?

Ledengedeelte

Wil je je verdiepen op het onderwerp Retail? Krijg dan toegang tot de volledige informatie in het gedeelte hieronder.

Lid worden Inloggen
Bekijk hoe wij omgaan met persoonsgegevens in onze Privacyverklaring.

Schrijf je in voor de Recycling Nederland nieuwsbrief!

Voeg je toe aan onze maillijst en ontvang Recycling Nederland nieuws en de laatste ontwikkelingen binnen ons team.

Wordt onderdeel van de wereld van Recycling Nederland en draag bij met een positieve sociale impact in de maatschappij!  

Bedankt voor het aanmelden voor onze nieuwsbrief!